Δευτέρα 12 Δεκεμβρίου 2016

ΓΡΑΦΕΙ Ο Θ.ΚΑΤΣΑΚΙΩΡΗΣ

'''''''Υπάρχουν όμως οι γενναίοι που μεταβάλουν τας εστίας των ,εις βωμούς δόξης.
- Μάχονται ηρωικώς και πίπτον νεκροί.Μεταξύ αυτών συγκαταλέγεται και ενα παληκάρι ,ο ήρως Κυριάκος Σακελλαρίου δια τον οποίον είμαι υπερήφανος,ως θείος του [παιδί της αδελφής μου].
- Εθελοντής στρατιώτης,με σοβαρά τραύματα από την μάχη της Κονίτσης,ευρίσκετο με αναρρωτική άδεια εις την οικίαν του.Οι ΣΥΜΟΡΡΙΤΑΙ γνωρίζοντες την δράσι του ,κυκλώνουν την οικία του και τον καλούν να παραδοθεί.Ο νεαρός όμως λεβέντης ,μεταβάλει εις φρούριον την οικία του και απαντά εις τους πολιορκητάς του ότι ''ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΓΝΩΡΙΙΖΟΥΝ ΝΑ ΠΕΘΑΙΝΟΥΝ.'' Μάχεταιι μόνος εως την τελευταία σφαίρα και κατόπιν πίπτει νεκρός.Αυτό το παράδειγμα του ηρωισμού και της θυσίας έδιδε την νύχτα της 11ης Δεκεμβρίου εις την ΚΑΡΔΙΤΣΑ ο ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΣΑΚΕΛΛΑΡΙΟΥ.---
1941-1950
ΤΡΑΓΙΚΗ ΠΟΡΕΙΑ
ΘΩΜΑΣ ΠΕΤΖΟΠΟΥΛΟΣ
ΑΝΤΙΣΤΡΑΤΗΓΟΣ.
Με τα παραπάνω λόγια θα ήθελα να τιμήσω την δύσκολη αυτή ημέρα για την οικογένειάμου ,για την πόλη της Καρδίτσας,για την Ελλάδα την μνήμη του θείου μου [αδελφού της μητέρας μου] και να ευχηθώ να μην ξαναρθουν τέτοιες στιγμές στην ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ.

2 σχόλια:

  1. ΕΛΑΦΡΥ ΤΟ ΧΩΜΑ ΠΟΥ ΤΟΝ ΣΚΕΠΑΖΕΙ!!ΤΗΝ ΣΥΜΠΟΝΙΑ ΜΟΥ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΟΥ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλησπέρα σας. Σας έχω στείλει μήνυμα σχετικά με το Στρατηγό Θωμά Πετζόπουλο. Θα ήθελα αφού το δείτε να έχω την απάντηση σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

αφηστε τα σχολια σας